HiBike
Game die basisschoolleerlingen stimuleert om vaker te fietsen en hen vaardigheden aanleert om veilig aan het verkeer deel te nemen. Ook ouders worden betrokken.
Game die basisschoolleerlingen stimuleert om vaker te fietsen en hen vaardigheden aanleert om veilig aan het verkeer deel te nemen. Ook ouders worden betrokken.
Interactieve gastles met escapegame-elementen waarin leerlingen verkeersongelukken onderzoeken, gericht op het vergroten van risicobewustzijn en verkeersveiligheid in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.
Trappen in Etappen is een interventie waarbij nieuwkomers veilig leren fietsen aan de hand van methodisch opgebouwde stappen
Het E-Step Simulator is een lespakket voor jongeren tussen de 16-24 jaar met het thema veilig rijden op de e-step. Het interactieve programma wil de doelgroep bewust maken van de gevaren en
Het programma E-Bike Simulator is een éénmalige interactieve les, waarbij de leerlingen bewust worden gemaakt over veilig fietsen op een elektrische fiets.
Het programma E-bike Parcours is een éénmalige interactieve les, waarbij de leerlingen bewust worden gemaakt over veilig fietsen op een elektrische fiets.
Jaarprogramma dat kinderen aan de hand van een superheld, een online platform en fysieke events aanmoedigt om vaker te lopen en fietsen tot school.
De Verkeerskwis biedt verkeerseducatie voor groep 6 in een competitieve en theatrale setting, met online toetsing, klassikale nabespreking, verdiepende opdrachten en een interactieve finale.
Les rond remwegen en stopafstanden. Na een theoretisch gedeelte gaan leerlingen praktisch aan de slag met het opmeten van hun eigen stopafstand bij verschillende snelheden.
ANWB Streetwise Fietsvaardig promoot de boodschap dat fietsen leuk en gezond is. Kinderen fietsen echter steeds minder, wat leidt tot verminderde fietsvaardigheid. Het programma biedt praktische fietsvaardigheidstraining voor scholieren.