Alcoholslagboom

Campagne voor bezoekers van festivals. Deze kunnen gratis op een parkeerterrein parkeren dat wordt afgesloten met een slagboom. Voorwaarde is dat bij vertrek het resultaat van de alcoholtest negatief is.

Lagerhuisdebat

Het Lagerhuisdebat is een bewustwordingscampagne voor jongeren tussen de 16-25 jaar.

Pitch

Pitch is een lespakket voor jongeren tussen de 16-25 jaar om hen bewust te maken van de gevaren van alcohol en/of drugs in het verkeer.

3D Tripping Bike

Om de jongeren de gevaren van alcohol en drugs in het verkeer zelf te ervaren, wordt een virtual reality bril gekoppeld aan een fietssimulator ingezet.

Campagne Alcohol & Drugs

De Campagne A&D (alcohol&drugs) is een bewustwordingscampagnes van 8 uur. Het campagneteam voert deze inzet uit op locatie bij een discotheek, festival of evenement.

Een directe en actieve interventie

Aansprekende (actuele) gebeurtenissen worden als voorbeeld aangehaald, daarnaast worden humor en verdriet ingezet om leerlingen te activeren en te betrekken bij deze bijzondere voorlichting.

Go Safe zonder invloed

Met Go Safe zonder invloed krijgen jongeren van 13 tot 18 jaar informatie over de werking van alcohol en drugs en de negatieve gevolgen die het gebruik ervan kan hebben voor de verkeersdeelname.

The Day After

The Day After is een educatief project waarin jongeren middels een escaperoomformat getraind worden in het vertonen van zelfcontrole.

Witte Waas

Witte Waas is een voorlichtingsproject waarbij medewerkers jongeren aanspreken over drugsgebruik in het verkeer. Het project, geschikt voor 18-24-jarigen, vindt plaats op indoorevenementen zoals discotheken en outdoorevenementen zoals festivals.