Lagerhuisdebat

Het Lagerhuisdebat is een bewustwordingscampagne voor jongeren tussen de 16-25 jaar.

Pitch

Pitch is een lespakket voor jongeren tussen de 16-25 jaar om hen bewust te maken van de gevaren van alcohol en/of drugs in het verkeer.

Kruispunt

Leerlingen discussiëren bij Kruispunt in de setting van een verkeerskruispunt over verkeersveiligheid en afleiding in het verkeer.

JONGleren in het verkeer

Een training voor de professionele opvoeders van de kinderopvangorganisatie en leerkrachten groep 1 en 2.

Campagne Alcohol & Drugs

De Campagne A&D (alcohol&drugs) is een bewustwordingscampagnes van 8 uur. Het campagneteam voert deze inzet uit op locatie bij een discotheek, festival of evenement.

Een directe en actieve interventie

Aansprekende (actuele) gebeurtenissen worden als voorbeeld aangehaald, daarnaast worden humor en verdriet ingezet om leerlingen te activeren en te betrekken bij deze bijzondere voorlichting.

Go Safe zonder invloed

Met Go Safe zonder invloed krijgen jongeren van 13 tot 18 jaar informatie over de werking van alcohol en drugs en de negatieve gevolgen die het gebruik ervan kan hebben voor de verkeersdeelname.

Witte Waas

Witte Waas is een voorlichtingsproject waarbij medewerkers jongeren aanspreken over drugsgebruik in het verkeer. Het project, geschikt voor 18-24-jarigen, vindt plaats op indoorevenementen zoals discotheken en outdoorevenementen zoals festivals.

3D Tripping Car Klassikaal

3D-Tripping Car Klassikaal is een lesprogramma dat per blokuur wordt gegeven. Deze komt gedurende één dag langs bij een school. Het programma wordt begeleid door een campagneteam van Responsible Young Drivers.

3D Tripping Car

Bewustwordingscampagne voor jongeren rond de gevaren van alcohol en drugs in het verkeer. Dankzij een virtual reality bril gekoppeld aan een rijsimulator kunnen jongeren dit echt ervaren.